pacjent
fot. depositphotos

Pacjent w centrum strategii marketingowej apteki

Podstawowym problemem kierowników aptek jest odpowiedź na pytanie, w jaki sposób pogodzić wymiar ekonomiczny prowadzenia apteki ze stale zmieniającymi się potrzebami pacjentów. To pacjent jest dziś najważniejszym ogniwem całego systemu.

Współcześnie istniejące apteki i punkty apteczne funkcjonują w środowisku charakteryzującym się niespotykaną do tej pory dynamiką, niestabilnością otoczenia rynkowego i zmiennością. Pojawiają się istotne modyfikacje zmuszające przedsiębiorstwa do zmiany strategii. Do przemian tych można zaliczyć m.in. zakaz reklamy aptek, częste zmiany cen detalicznych na listach refundacyjnych, projekty nowych rozporządzeń do Ustawy Prawa farmaceutycznego.

To tylko fragment tekstu. Dostęp do treści jest dostępny TYLKO DLA ZALOGOWANYCH użytkowników z wykupionym rocznym abonamentem.

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Roczny dostęp do treści managerapteki.pl118.08 zł
Anuluj
Pacjent w centrum strategii marketingowej apteki
Oceń artykuł

Podobne wiadomości

Nie ma możliwości dodania komentarza