WELL-BEING WSRÓD POLAKÓW

Fińska firma farmaceutyczna Orion Pharma od lat swoją nazwę uzupełnia hasłem „Building well-being”. Dlatego z okazji 100-lecia działalności postanowiła dowiedzieć się, jak Polacy rozumieją pojęcie well-being. Badania „Znaczenie well-being wśród Polaków” przeprowadzone przez firmę ARC Rynek i Opinia w maju 2017 r. pokazują, że z pojęciem well-being zetknął się co piąty Polak, a co drugi z nich to osoba w wieku 15-36 lat. Respondenci proszeni o wyjaśnienie pojęcia well-being najczęściej wskazywali dobre samopoczucie. Dla 53 proc. Polaków najczęściej wskazywanym elementem brakującym do pełnego odczuwania well-being jest ich zdrowie fizyczne. – Well-being Polaków to w dużej mierze zapewnienie sobie odpowiedniej odporności psychicznej,
by móc poradzić sobie z trudnościami codziennego życia, rywalizacją, stresem (…). Można przypuszczać, że staramy się raczej zapobiegać poddaniu się stresowi i depresji niż budować dobrostan
związany z wyższymi potrzebami. Nie jest to zaskakujące w świetle poziomu życia w Polsce w porównaniu np. z krajami skandynawskimi – wyjaśnia dr Joanna Heidtman, psycholog i socjolog.

Dla firmy farmaceutycznej Orion Pharma well-being oznacza budowanie codziennego dobrego samopoczucia pacjentów, lekarzy i szeroko pojętego środowiska farmaceutycznego i medycznego. – Budowanie well-being przejawia się głównie w tworzeniu nowoczesnych i dopasowanych do potrzeb produktów, leków na receptę i bez recepty oraz wyrobów medycznych i suplementów diety dla pacjentów i konsumentów wielu pokoleń – mówi Timo Lappalainen, prezes firmy Orion Pharma.

Orion Pharma jest największą firmą farmaceutyczną w Finlandii. W 2017 roku wspólnie z Finlandią świętuje 100 lat. Orion jest oficjalnym partnerem obchodów 100-lecia odzyskania  niepodległości przez Finlandię.

TIMO LAPPALAINEN

Podobne wiadomości

Nie ma możliwości dodania komentarza